Avslut

Som den eminenta ordbajsare jag är
skulle jag kunna ha ett mycket långt
och ordrikt avslut på året.
Men jag väljer en annan variant.
Jag ska vara så kortfattad jag kan...

Det blir ett mycket gott avslut  på detta år.
Jag firar nämligen att det gjorde mindre ont i lederna
när jag drog på mig toffeln på höger fot i morse än i går.
Summa sumarum; det går framåt.

Och sanning och säga är det bättre än vad det var för ett år sedan.
För ett år sedan hade jag, även om jag inte visste det,
en jättestor, mycket aggresiv och därför ohälsosam tumör inuti mig.
(Även kallad Döden.)
Det har jag inte nu.

Året avslutas alltså mycket bättre än det började!!

kram
ingla

                                                  GOTT NYTT ÅR!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0