Skrattattack

Igår fick jag en sådan där riktig skratt-attack.

Oj oj oj,
tårarna sprutade,
och händerna viftade.

Jag hyperventilerade
och använde max 4% av lungorna,
därav handviftandet.

Sol satt bredvid och ropade:
Vad? Vad?

Jag fick vifta henne tyst
samtidigt som jag vände bort dataskärmen
(där orsaken till attacken var)
Jag kunde inte ens se ordet....

Det gjorde ont i magen,
bröset,
ryggen
och faktiskt även benen.

Sol började skratta
trots att hon verkligen försökte stötta mig.

Huvudet sprängde
och plötligt rann tårarna även av smärta.

Gud vad underbart det var........

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: hallon

Hur f...n kan du skriva så utan att tala om vad det var som var roligt.Marschmu"¤#%, den lilla vita mjuka saken får inte riktigt igång mig längre

2008-12-10 @ 12:54:35
Postat av: ingla

Oj, jag menade inte att vara okänslig.

Om jag säger 'Ordet cardigan i bestämd form plural' så kommer vi sanningen ganska nära.

kram

2008-12-10 @ 18:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0