Dåligt samvete

Den sämsta kudden är ett dåligt samvete sägs det.
Jag är böjd att hålla med.
I alla fall tycker jag att det är en av de dåliga kuddarna.
För visst finns det mer som rubbar sömn.

Själv har jag nu äntligen gjort en sak som jag borde gjort förut.
Jag tror inte att det blev försent men det känns ändå värde
(förkortning av värdelöst).
Men nu äntligen är det gjort.
Gjort färdigt och borta.
Så förhoppningsvis känns kudden skönare i kväll.

Att jag aldrig lär mig!!
Att det ska vara så svårt att fatta!!
Samtidigt ska jag ju nu lära mig att inse
att det inte alltid blir som man vill.
Att ibland säger kroppen ifrån osv.

Ja men om kroppen nu säger ifrån
och jag inte får det jag behöver gjort,
ja då får jag ju dåligt samvete.
Hallå

Vad ska en stackars människa göra??
(Hmm antagligen hålla käften, göra det jag måste
och kanske välja bort mindre viktiga saker.)

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0