Ofrivillig sovmorgon.

Idag försov vi oss.
Vi vaknade 07.58 av att min syster ringde.
Och så gott som vi sov får vi vara glada att hon ringde.

Solena drog alla svordomar hon kan.
Och det är ok, med tanke på hur lite hon svär annars.
Hon började nämligen skolan 08.10

Men hon är helt fenomenal
Klockan 08.14 var hon färdig
att ge sig av (inkl frukost).
Det tycker jag är beudransvärt.

Själv går jag runt och njuter av att jag sov så länge
(och det kan jag göra för Sol har ju åkt).
Jag har nämligen någon konstig smärta i benen
som inte vill ge sig, så jag vaknar om nätterna.

Jag var uppe i natt och stoppade i mig lite piller
och fick ju nu sova riktigt länge.
Skönt!!

Så nu ska jag ta itu med denna dag,
med de måsten jag skrivit upp på 'att-göralistan'.
Hmmm vilken tur att jag fick sova ett tag.......

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0