Uppdaterad

Det här med att ha internet är bra finemang.
Jag vet saker jag aldrig skulle vetat annars
tack vare att jag kan koppla upp mig.

Jag läser ofta Aftonbladet
och Expressen på nätet.
Oh vad jag lär mig!!

Till exempel så kan jag berätta att Sandra
känner sig halv nu när hon
(efter ett par dagar) splittrat med Fadde.
Jo så är det, hemskt va?

Jaha, du undrar vem Fadde är?
Jo det är en dörrvakt som blev ihop med hon
som inte går att skilja ifrån hon den andra som,
eller om båda,
var med i någon sådan där tv-serie.

Allt blir enklare och enklare.
Det var ett tag sedan man behövde
göra något själv för att bli kändis.
Nu behöver man inte ens vara tillsammans med dem.
Det räcker med att inte vara tillsammans
med dem som inte är tillsammans med dem.

Hmm varför är inte JAG på löpet för.
Det är ganska många jag inte är ihop med
som inte är ihop med någon.

Det är bäst att jag kollar till frisyren
lite extra i dag innan jag spatserar ut.
Vem vet ifall en reporter inser att jag inte är ett dugg känd.

För idag ska jag till Norins och köpa ost.
Och så ska jag luncha på stan.

Det är fredag idag
och räknar man riktigt illa,
lutar sig ordentligt åt ena hållet,
och kisar lite med ögonen,
jag då kan man tycka att det gått en vecka på min cellgiftsbehandling.

Och det måste firas!

Bra, nu har ni mer koll på mig än på Fadde.
Eller Halva Sandra.
Eller en av de där två som jag inte kan skilja på....

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0