Avresedag

Så idag for hon då min Sol.
Allt känns bra.
Dels är hon helt förberedd, smart och har pengar på fickan.
Dels mår jag lite ruttet så jag är självupptagen.

Tårarna höll på att komma när jag skulle säga hejdå.
Vi har hunnit prata 2 gånger sedan hon for.
Hon ska ringa eller smsa när hon landar i Indien.
(Typ i svinottan eller när det var)

Det som är vanskligt med att ha en så ordentlig,
smart och kompetent dotter är att man själv glider med.
Eller man och man, jag glider med.
Jag litar på det hon säger och minns inte alltid detaljerna.
Har dock fått en resplan och där finns även den preliminära planen
för hela deras resa.
Jag får väl titta lite på den och låtsas att jag vet vad hon gör.

I alla fall;
Allt känns bra,
Sol gör något hon längtat efter
och jag är inte ett dugg nervös.

Kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0