Ingen bra dag

Hmmm egentligen borde jag hålla mig borta från tangentbordet.
Det är ingen bra dag idag.
Jag är helt slut och less.

Om jag orkade skulle jag lägga mig ned och sparka och skrika.
Men det orkar jag inte.

Ulla Kurator försöker påminna mig om
att biverkningarna tar lite hårdare
och att det givetvis tar lite längre tid för återhämtning
efter varje gifteriomgång.
Hon har rätt, och det förklarar ju mycket
men fördä
(som Charolin skulle ha sagt).

Jag saknar Sol så innerligt
men fan vad skönt det är att inte behöva ta hänsyn till någon.

Jag hoppas att imorgon blir en bättre dag.
Om inte, ja då blir det säkert det på onsdag.
Och i morgon kan jag ju vila...........

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0