Öva

Jag letar nya julgodisrecept!

Det är en mycket intressant uppgift
och den ger verkligen blodad tand...
Eller sötad tand om man så vill ;-)

Tidigare har det blivit så att jag kör mitt gamla invanda.
Och den gamla kolan går inte av för hackor vill jag meddela.....
men det vore roligt med något nytt.
Också.

Och istället för att på typ julaftons morgon
komma igång med att testa något nytt,
gör jag det nu.

Stackars mig.
Jag måste titta på alla de där recepten
man bara lägger ifrån sig,
röra ihop en massa godis
och sedan provsmaka.

Olika faller lotten.......

Ja idag vill jag försöka förbättra de jag joxade ihop i går.
Sedan vill jag även testa...
hmmm
vad hette de?
Snöbollar kanske det var.

Ja aldrig får man vila.
Bara jobb och jobb.

Stackars mig....

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0