Solig Söndag

Idag mår jag så jättebra att jag inser
hur dåligt jag mått de senaste två veckorna.
Hurra för idag!!

Solen skiner och jag med den.

Jag har pysslat lite i trädgården.
Ett par riktigt deprimerande 'måsten' är avklarade
och då blir man ju så lättad.

Jag har surfat på nätet.
Ja det låter ju som något mycket enkelt
men om man som jag aldrig hittar något kul att surfa runt på så....

Men ni har ingen aaaaning om hur mycket julgodisrecept det finns.
Målet är att jag ska ha testat något nytt innan söndagen är över.
Stackars mig som måste provsmaka det.......

Jag har goda rester i kylen sedan min systers besök igår.
Det finns som vanligt inget på tv
men Sol plockade ihop lite filmer till mig innan hon for
(för hundra år sedan till djävla Indinen-långt bort)
så jag ska njuta av det.

Så nu ska jag ta en promenad
Sen ska jag se film
Och äta rester
Och läsa senaste smset från Sol (igen såklart)

Och i morgon ska jag till badhuset med min klass.

Idag är en mycket bra dag!!

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Monica

Vet att du inte är sån serienörd som jag, men på

www.mtv.com kan man se en massa roliga serier. om du inte har något att göra.

Själv laddar jag för "djävla Indien-långt bort"!

Som jag kallar "underbara helande fantastiska Indien" Om vi inte hörs innan avfärd önskar jag dig en bra vinter. Ska försöka hänga med i din blogg, men det blir inte varje dag. Ska också försöka skriva i min, men inte det heller varje dag.

Ha det! Monica

2008-10-13 @ 08:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0