Som det ska

Inte förrän hon kom hem insåg jag hur mycket jag saknat henne.
Och den underbara Solen hade helt underbara önskningar sin första tid hemma.

Hon vill bara vara och mysa och ha vardag.
Och det tycker jag är ett alldeles underbart förslag.

Hon har lite trassel med dygnsrytmen men det ska nog ordna till sig.
Hon är ju tonåring så hon kan sova dygnet runt.
Och det kanske underlättar när hon ska återställa kroppens klocka.

Sol har inga klagomål på maten hon fått i Indien
men plötsligt verkar minsta lilla ansträngning från min sida
vara alldeles utomordentligt kulinariskt.

Väskan hennes var full av fina inköp.
Dels presenter (Jippi)
dels kläder.
Och kläderna heter ju något som jag så klart inte minns.
Och eftersom Sol utjämnar jetlag (=sover)
så kan jag inte fråga henne

Tack för att min unge är hemma hel!!

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Dottern

SÅ SKÖNT ATT VARA HEMMA IGEN!:D

Saknat dig:D

Det heter Shuridad by the way,men jag vet inte hur det stavas:P

Älskar dig masor(K)

2008-10-24 @ 10:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0