Ett gott skratt förlänger livet

Alltså om rubriken ovan är sann finns det inte en chans i helvetet
att jag ska dö av något så futtigt som cancer.
Jag tror att jag dånar.

Jag gör ju helt rätt.
Varför försöka fixa en peruk som ser exakt ut som ens eget hår?
Så kul som jag kommer att ha med mina illröda rastaflätor...........
Ja, jag sitter här hemma helt ensam och skrattar så det gör ont.

Peruk i sig är ju ett skit eftersom det är varmt.
Å andra sidan har jag vinterns roligaste mössa....

Ja djävlar.....
Dör jag nu så är det för att jag skrattar ihjäl mig......

Hoppas att du får träffa mig snart.
Du kommer att ha mycket roligt!!!!!

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Moni

När du orkar och har fått dina härliga röda flätor kanske ni kan kan komma till Stockholm på besök.

Det ska bli "roligt" att följa din blogg.

Älskar din rubrik.

Ja, man måste vara specifik med änglar!

Tycker om på dig!

Moni

2008-09-17 @ 14:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0