Härlig dag

I dag blir en suverän dag!!
Jag vaknade och kände mig mer utsövd än jag gjort på mycket länge.....
I natt har jag säkert bara vaknat typ fyra gånger och
nu känner jag att jag orkar precis vad som helst.
Planeringen var att dagens utflykt skulle bli att fylla på fruktdepån.
Kanske jag orkar något mer? Kanske jag till och med kan ta mig till biblioteket?
Eller så åker jag bara till affären, direkt hem
och så sitter jag sedan och njuter av att jag inte är helt utsliten.....

Ohhh hoppas att jag har en pigg-period framför mig.
Jag som har planerat att åka till jobbet i morgon.
Då kanske jag inte är helt slut i rutan efteråt. 

Oh vilken härlig dag det här blir.

Kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tjena!

Njut av dagen , ta inte ut dig helt! Du förtjänar bra dagar at NJUTA av..

Kram Tessan

2008-09-17 @ 08:40:24
URL: http://kalbo.atavus.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0