Sjukt frisk.

Vi är lite förvirrade dottern och jag.

Det är nämligen så att nu i ett par dagar så har jag mått ok.
Ja om man bortser från den stora TRÖTTHETEN
så är allt ganska bra.
Och för oss två är detta inte något vi är vana vid.

Vi är liksom lite ställda båda två.

Och nu när jag inser detta vill jag krama ur varenda gnutta
av varje minut eftersom jag på måndag får en ny omgång Taxotere.
Jag har bokat in saker varje dag fram till på söndag.

Egentligen orkar jag ju inte det.
Men ska jag nu vara inlåst hemma nästa vecka
för att jag mår dåligt så vill jag passa på nu.

Hmmm det gäller att Sol och jag snabbt övergår
från att vara förvirrade till att njuta av den här tiden i stället.

Hoppas att nästa cykel blir liknande denna.
Då kan jag ju redan nu börja se fram emot
dagar som dessa.

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Dottern

Ja,njuta är precis vad vi ska göra!Ikväll och hela veckan ut!

LYMI

2008-09-24 @ 19:41:16
Postat av: ia

Jag håller tummarna för att din kropp sakta vänjer sig vid meducinen så att du inte behöver bli lika dålig varje gång och att du blir snabbare pigg! Håller ALLA tummar! Lånar även Henriks och håller dem!!!!



Kram!

2008-09-24 @ 23:35:23
Postat av: Lotta

Det GÅR bara inte att komma överens med det där äckliga ordet LAGOM. Inte så länge det är så lockande att trilla ömsom i det ena diket (förmycket) och ömsom i det andra (kraschlandning).



Så det.



/L

2008-09-24 @ 23:42:55
URL: http://lottaluvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0