Underbara ungar

Vilken tur jag har!!
Spenderat ett par timmar på jobbet.

Vilken energikick man får av ett gäng femteklassare!!
Jag önskar att alla hade den underbara förmånen
att få spendera tid med min underbara klass.
Man känner sig pigg, frisk och full av ork.
Men så fort jag kommer hem klappar jag ju ihop som ett korthus.

Nu längtar jag ännu mer till klassrummet.
Jag kanske inte orkar i mogon men nästa vecka
borde ju bli en ganska pigg vecka så då ska jag försöka.
Då hoppas jag kunna gå till jobbet flera dagar.

Min illröda flätade peruk gick hem.
När jag först tittade in i klassrummet blev alla precis tysta.
De tittade på mig med stoooora ögon.
Men så fort jag talade om att man fick skratta
gick det lättare. ;-)

Oh jag önskar att alla hade det lika förspänt som jag har det.
Dessa underbara vitaminkickar i min klass.
Tack för att de finns i mitt liv!!!

Kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0