Arbetsdag

Måndag är arbetsdag!!

Varje fiber i min kropp
skrek i protest när klockan ringde i morse.
Eller protest kanske det inte var
kanske mer total chock och misstro.

Väl inne i klassrummet med mina godingar
gick ju allt som en dans så klart.
Ja förutom VIlbergens alla harar
som måste komma och visa upp sina små bebisar.
Små harbebisar går så illa ihop med 350 ungar.

Efter jobbet

(och en annorlunda korvstroganoff-upplevelse)

for jag raka spåret till Ulla Kurator.

Men hjälp vilka frågor hon har

och vilka frågor jag får!!


Det passar mig utmärkt att åka till Ulla direkt efter jobbet

men samtidigt undrar jag om jag liksom är för trött.

Fast vid närmare eftertanke så känner jag  mig inte trött när jag sitter hos Ulla,
men nu däremot
nu är jag helt slut i luvan.

Fast jag har å andra sidan även
nyttjat Larsa som chaufför till Maxi för lite storhandling.
Men på hemväg därifrån tog liksom
även reservtanken slut.
Så nu sitter jag här
och orkar inte riktigt gå och lägga mig.

Har haft ondare än vanligt idag
och det irriterar mig.
Mycket.
Grrrrrrrrrrr

kram
ingla


Avslutar med något bra mycket trevligare...

En helt enkelt skitsöt hundvalp muntrar ju upp lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0