Frustrerat illamående

Nä,
nu får faktiskt den här förbaskade
cancercellgiftbehandlade skitfankroppen skärpa sig.
Ena stunden är jag så trött att jag inte kan uppföra mig
men vips i nästa stund går det inte att sova,
för att alltid är det fasiken något som molar och värker.
Konsekvent, är det för mycket begärt kanske???

Förresten;
ena stunden och andra stunden
- det är ju för sjutton samma stund ju!!!
Gaaahhh
detta driver mig till vansinne...

Jag stoppar i mig en näve smärtpiller
på kvällen för att kunna sova.
Men det gäller att somna fort
eftersom jag blir illamående av pillren.
(Och det märker jag ju inte om jag sover)

Men nu ska ju både det ena och det andra göra ont
ÄVEN fast jag stoppat i mig piller.
Vilket betyder att jag nu är vaken, smärtpåverkad, frustrerad,
in till tårar trött OCH ILLAMÅENDE??!!

Och vad gör man då?
Ja en idé är ju att kräkas lite i bloggen
så att världen riktigt kan förstå hur synd det är om mig....
;-)

Nej, jag får väl helt sonika leta reda på världshistoriens tråkigaste film,
lägga mig i soffan
och invänta sömnen...

Hmmm Änglagård kanske...
Nej, den har jag inte.
Kanske finns det ekonominyheter på någon kanal mitt i natten?

Vi får se om jag återkommer inom en snar framtid

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0