Håller undan för monstret

Så då var dag ett av denna oefterlängtade skitvecka avklarad.
Jo, det är så det känns även om det händer roliga saker oxå.

Till exempel så var jag ju hos mina ungar idag.
Det är alltid lika roligt.
De är söta, ettriga, roliga, spontana
och helt enkelt underbara.

Ulla Kurator var tvungen att lämna återbud idag.
Hon är ju inte bara kurator,
hon är även fyrabarnsmamma.
Och då finns det ganska många öron att ha ont i.

Tyvärr så krockade ju det lite med mina behov
inför diverse kommande sammandrabbningar.
Men Ulla kan inte bara kuratora,
hon kan även trolla.
Så allt kommer att lösa sig ändå.

Jag är fortfarande fruktansvärt rastlös.
Fruktansvärt rastlös.
Jag törs liksom inte stanna upp
för jag är livrädd vad som händer då.

Jag anar nog minsann ett stort hemskt monster
med massor av känslor
som nafsar mig i hasorna.

Så därför åker lurarna på
och jag sticker ut på en promenix........

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0