Julklapp

Så äntligen kom jag iväg!!
Jag fick biobiljetter i julklapp
men det har varit svårt att komma till skott.

Och de gånger jag haft lust och ork
ja, då har det inte funnits någon film jag vill se.
Men igårkväll då jäklar....
Och Ingrid hon är så snäll så hon ställer upp på mina stolleprov

Först (ja, för vi såg två filmer)
så såg vi Fast and Furios med Vin Diesel.
Och i den filmen har man verkligen lagt manken till
för att få ihop någon slags tunn liten story
mellan slagsmålen och biljakterna.

Då jag är en mycket snäll och god människa
som har det ganska enkelt att leva mig in i en biofilm
(hur tunn och klyschig den än må vara)
så får den klart godkänt av mig.
Vin Diesel kan få komma och rädda mig
precis när han har lust.... ;-)

Sedan såg vi gamla
hederliga(!) Clintan i Gran Torino.
Och det måste jag säga
att istället för Vin Diesels plocke-pinn med klyschor
så försökte åtminstone herr Eastwood
zick-zacka likt Stenmark
mellan dem.

Som grädde på moset så fick jag ju äääntligen
äta på MacDonalds.
Jag har längtat såååå länge
men det har inte blivit av.

En mycket härlig fredagskväll
då jag njöt av min julklapp.

kram
ingla



Vin Diesel och Paul Walker från Fast and Furios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0