Långfredag

Och syrrans påskbord var ju precis så gott
som jag hoppats på,
om möjligt godare faktiskt.

Men jag blev sur och grinig i alla fall.
Ja, så klart inte på maten eller sällskapet.
Nej, på mig själv.

Varför?
Jo, jag var så sanslöst trött.
Så där in i själen trött
att jag knappt orkade hålla mig upprätt.
Det slutade med att Sol och jag åkte hem
lååångt innan planerad hemfärd.

Jag är så djävla trött på att vara trött!!!!

Jag var ju hos doktorn
och hon tyckte absolut att mina 25% arbete var nog.
(Hon kanske tom hellre sett 0% arbete)
Syrran påpekade att jag blivit mycket tröttare
sedan jag började jobba.

Så nu får vi se hur det går med FK's plan.
Meningen är ju att jag ska upp på 50% nu 1 Maj.
Det tror jag baske mig inte är möjligt.
Och doktorn tror inte att det är möjligt.
Men vad som är möjligt kan ju FK skita i fullständigt....

Hmmmm
att vara trött är skittråkigt faktiskt!!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0