Nästa dag...

.... på skitveckan har nu gått.
Det är bra.
Och den gick bättre än vad jag kunde hoppas.
Eller faktiskt precis så bra som jag hoppades.
+ Färdigbakade chokladklickar och djungelrutor.

Jag har lite att bita i under onsdagen.
Men jag rabblar mitt mantra
"It´s just a moment
This time will pass."

Och de gånger som mitt mantra inte direkt får mig på rätt köl
har jag ju alltid favoriten att ta till:
"Jag har för fan haft cancer
då klarar jag allt annat!!"

Så om du ser mig med lurarna över öronen
gåendes på trottoarerna mot skolan i morgon,
så prata inte med mig.
De enda svar du kan få blir nog:
- Jag har för fan haft cancer,
this time will pass.

kram
ingla


Marillion på vårens första grönbete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0