Nya tag & gammal trötthet

Haft en mycket trevlig söndag
med intressant tankeutbyte.
Sonja och jag tänker helt olika
men är för det mesta fullständigt överens....

Upptäckte en ny funktion på Facebook
som jag försökte använda.
Jag tror att jag lyckades men.....
nja, facebook är nog inte riktigt min grej helt enkelt.

Nä, jag trivs bättre här
(under korkeken)
där jag kan tortera min omgivning
på en lite mer frivillig basis.

Bläddrade blad i kalendern
och känner mig mycket mer tillfreds
än vad jag gjorde för en vecka sedan.
Veckan som kommer är mycket mer
'på väg tillbaka efter cancerelaterad behandling'-anpassad.

En vecka att ladda batterierna på hoppas jag.

Äh, det är ju trams att skriva så.
Klart jag måste ladda batterierna.
Inte bara lite under veckan,
de är ju för sjutton så djävla dyngtomma.
Finito, tomt, nada
så slut att de nästan imploderat.

Hela min vardag går ju ejänkligen
ut  just på att ladda batterier.
Ja, återhämtning och sådant tjafs

Jag är lite trött på det.

Ja, jag vet att jag nämnt det förut.
Jag vet att jag beklagat mig över
att jag är trött på att vara trött.
Och att jag gjort det otaliga gånger,
ja, faktiskt så många gånger att
man kan få hjärnsläpp av det.

Men så är det
och då är det så
I alla fall ett tag till

It's just a moment
This time will pass


kram

ingla



Nedan en liten present till en god vän.... ;-)

Adam Clayton


Kommentarer
Postat av: Annika Holmström

Alltså,

efter en lång tid utan hälsat på här hos dig har jag nu uppdaterat mig.

Vill bara säga att om du kallar det att klaga när du skriver om din trötthet så ös på.....

Du har en otrolig förmåga att beskriva dina dagar, dina tankar glada och mindre glada att du borde få ett pris, en utmärkelse för det....

kram kram annika

2009-04-27 @ 18:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0