Rosaskimrande Skärtorsdag

Idag är jag färdig!!
Om inget inträffar så är jag nu färdigbehandlad
och behöver inte träffa någon mer doktor.
Det kallar jag ett påskägg som heter duga!!

Och vet du vad jag insåg?
Jo, jag skickade det meddelandet per sms
till minst dubbelt så många personer
än meddelandet för ett år sedan
om att det var cancer och ilsket och så....

Lite fränt tycker jag.
Glada nyheter är roligare att meddela än trista!!
Vilken tur att jag inte jobbar på någon nyhetsredaktion.........

Nu har Sonja precis gett sig av hemåt,
vi har sett film.
Och jag blev lite inspirerad,
så jag ska stoppa in en gammal goding i dvd'n
och bara mysa....

Imorgon är det påskmiddag hos syrran
Det blir trevligt,
trots att Östgötatrafiken bråkar under påskhelgen.
Men det gör inte så mycket,
både jag och Sol har musik med oss.
;-)

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Monica

äh äh äh....Ha den äran!



Du otroligt starka kvinna!

Det märkliga är att jag aldrig var orolig, inte en enda gång faktiskt.



Frågan är väl om vi verkligen kan anses som friska?



Tänker på NIIIII, VARNING VARNING och PASTEJSNITTAR.

2009-04-10 @ 06:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0