Ständig förundran

Som trogen läsare vet du
att ämnet trötthet här avhandlas oftare än
det står om kronprinsessan i Svensk Damtidning.

I två dagar har jag verkligen försökt
att göra ingenting.
Och på många sätt har jag lyckats.
Idag så till den grad att jag känner mig olustig
ja, som om jag låtit en dag
bara gå till spillo så där du vet.

Känns inte bra innerst inne
och jag grunnade minsann under dagen
hur jag skulle kunna sova
efter att ha gjort apselut intet under dagen.

Men se det är inget problem,
jag sitter här och längtar till att få slå igen mina blå.
WOW!!!!

Fast även om jag uppenbarligen kan bli trött
av att göra precis ingenting,
så är det inte riktigt så
jag vill spendera mina dagar
´
It's a beautiful day
don't let i get away


kram

ingla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0