U23Dx2

Jag såg U2´s konsertfilm,
som är inspelad i 3D
två gånger igår
Alltså U23Dx2.
En av de trevligaste små formlerna jag sett faktiskt...

Och som jag sa till Larsa:
Kan tänkas att jag är lättlurad
men de ser verkligen ut att ha roligt.
Och vi vet ju alla hur härligt livet är när vi har kul på jobbet.

Sitter här nu efter min morgonpromenad
(läs förmiddag)
och undrar vad jag ska göra resten av dagen.
Jag känner mig nämligen oerhört stressad inför veckan
och borde därför pyssla med något avkopplande och energipåfyllande.
Men jag kan inte för mitt liv komma på vad
- vilket gör mig jättestressad.

hmpf
Har man inte problem så verkar det banne mig som om man skaffar sig.
Eller jag ska väl skriva jag - inte man.
Kan inte tänka mig någon i min bekantskapskrets
som skulle lyckas med konststycket att ha detta
synnerligen framkrystade i-landsproblem.

För trädgården får klara sig själv.
Och dammråttorna (förlåt lodjuren)
de fostrar varandra.
Disken går ingenstans
och fönstren är så skitiga
att jag sparar på persiennerna.

Alltså lägger jag mig ned och vilar
eller jag menar; tänker lite.....

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Monica

Välkommen till klubben!

Har precis samma problem!

2009-04-20 @ 06:22:27
Postat av: BJ

Men hallå!

Att göra Ingenting, är väl att göra någonting?

Att Inte få något gjort, är också en sysselsättning?

Att skita i allt kräver både koncentration och stort tålamod

;-)

2009-04-20 @ 13:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0