U23D på lördag

Tack käre bror!!
På lördag ska vi iväg och se U23D.
Det är en konsertfilm med U2
som ska vara något riktigt extra.
Det ser vi verkligen fram emot!!

Vi stollar här hemma förstår faktiskt inte
hur vi kunde missa att denna film
kom till stan.

Men så på lördag
ska vi till Lilla Teatern och se detta
spektakulära konstverk.
Tack igen Totte!!

Idag har jag försökt att ha en vilodag.
Det är ju lite körigt men
jag har verkligen försökt.

Hjärnan är ju lite svår att stänga av
och jobbtankar har ju en tendens att tränga sig på.
Men jag gör så gott jag kan.....


Ett sätt för mig är att gå ut och gå,

så det gör jag.

Och Syster - Yster har ju sett till att jag har stavar igen

så jag stavar runt som en tätting

är i krokarna.

kram
ingla


Kommentarer
Postat av: Dottern

VI SKA PÅ U23D!!!!!!!

Jag vill bara säga att jag tyckte synd om Larsa men det var värt att väcka karl!!!!

Han får ju nu också möjligheten att se U23D!!!!!!!!!!



Du ÄR världens bästa!!!



LYMI

2009-04-16 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0