Hejdlöst misslyckande

Jag har upplevt U2.
Och jag försöker innerligt
att leva upp till min ålder
och min förväntade mognad.

Jag kämpar med att dämpat kanske nämna
att konserten var bra.
Att försiktigt berätta
ifall någon frågar.

Och frågar ingen försöker jag
att inte ens nämna att jag varit där.

Jag misslyckas totalt!!
TOTALT!!

Jag tjatar konstant hur underbart det var.
Jag berättar små minnen, stora minnen,
bästa låtar, finaste ljussättningen,
roligaste idéerna, när jag grät:
     One, Stuck in a moment, Beautiful Day,
      Moment of surrender....
Äh, jag grät flera gånger.

Jag tjatar oupphörligt om hur jag sjöng och skrek.
Om hur vi viftade vitt
och att Bono blev tagen av vår allsång,
tog av sig glasögonen och bockade....

Japp, jag misslyckas totalt!
Och det skiter jag i!!

För jag har upplevt U2!!

kram
ingla

It´s A Beautiful Day - Don´t Let It Get Away

Kommentarer
Postat av: ia

:) hejja hejja, jag är glad att du misslyckas! Världen är redan full av människor som håller sig inom ramarna - vi kan gott fortsätta vara såna som både spricker dem & vägrar kliva in i dem överhuvudtaget! Så det så!

2009-08-04 @ 18:49:14
URL: http://www.karang.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0