Tråkig repris

Jaha, så var det då dags igen.
Totalt omöjligt att sova.
Ont, ont, ont.

Jag har smugit upp,
tänker lägga mig i soffan faktiskt.
Jag far runt som en skottspole i sängen
och den andre invånaren ska ju till jobb i morgon bitti.

Fan vad helsikes trött jag är på ont!!!
Sorry med allt gnäll
men vill du ha något annat får du byta kanal.
För så här dags
i det här läget
ja då finns det apselut bara gnäll här!!!

På fredag är det skelettröntgen.
Ska bli spännande att se
vad den resulterar i.....

Fast ärligt
just nu skiter jag nog i det med.
Trött så jag mår illa.
Och inte kan jag sova.

Tycker nog att det är syndast om mig i hela väääärlden.

Det vet jag ju att det inte är
men det känns så......

kram
ingla

It´s just a moment - This time will pass

Kommentarer
Postat av: Monica

Säger det igen......Cannabis!

I andra länder får de det på recept!

2009-08-17 @ 05:15:59
Postat av: BJ

Tulle! Tack och lov för "soffbar" dator med Internet – en lite (och rätt ynklig) men trots allt tröst under vakna nätter. Synd att det inte fanns 1987 ...

2009-08-17 @ 19:56:55
Postat av: ia

Men hörredu, det där låter ju bara så jävla trist. Du ska vara klar med ontet nu - det har vi ju bestämt!



Skönt att du fått tid redan på fredag - en sak mindre att fundera på och förhoppningsvis ett steg närmare lösningen på ontet. Tänker på dig! Kram

2009-08-18 @ 23:46:41
URL: http://www.karang.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0