Jobba hemma

  • börjar på en "att-göra-lista"
  • se om jag har allt till Campusjobb framme
  • pennor
  • hmm jag har sett mitt pennfack någonstans.....
  • hittade ett pennfack - tomt. Konstigt
  • fyller på "att-göra-listan"
  • tre kartonger senare - hittar Pelle Kanin-pennfack - fullt
  • fortsätta med "att-göra-listan"
  • svara sms
  • hittar campus-stickan
  • hämtar tofflor
  • fyller på listan....
  • drömmer om att baka istället
  • hittar timern på nya telefonen
  • hittar annat kul på nya telefonen
  • skärper mig
  • fyller köksbordet med Campusmateriel
  • letar i smyg efter kladdmuffinsreceptet
  • läser sms
  • kollar mail
  • besöker toa
  • dämpar törst
  • inser vad jag pysslar med så;
  • sätter mig och börjar JOBBA
  • (svarar i telefonen)


kram
ingla

It´s a beautiful day - Don´t let it get away


Kommentarer
Postat av: ia

Haha, ungefär som när jag ska gå och lägga mig - "ska-bara" först :) Tre timmar senare stupar jag i säng - astrött!



Kram på dig. Imorgon far jag till Örebro och opererar mig!

2009-08-11 @ 22:42:24
URL: http://www.karang.net
Postat av: Monica

Välkommen till klubben!



VARNING VARNIGN Ingla är nu medlem! Nii!

2009-08-15 @ 06:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0