Da´n före Da´n före Doppareda´n

Som sagt;
Ingenting är som det varit.
Lucian Micaels krona lyser inte,
Granen blev klädd igår
(en vecka senare än den "ska")
Köttbullarna är inte klara,
Har inte stor koll på vad som finns i skåpen,
Favvojulskiva har fått fötter

Ja, listan kan göras lång
Men i eftermiddag kommer min unge!!!!!!
Och då blir plötsligt det mesta som det ska.

Alltså, det är ju inte så att det går någon nöd på mig,
annars menar jag......
Jag har det hur bra som helst.
N och jag pyschlar och myschlar
och det är väldigt mysigt.

Just nu är det brödbak och kolakokning
Det är trevligt

Hmm ja just det...
Borde nog ge mig ut i köket.

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0