"Stora Toffeldagen"

Jupp,
idag ska man slafsa runt i myskläder
och inte göra nyttiga saker.
Vår ursprungsplan är att sitta i soffan hela dagen
och se film(er).
Dagen ska styras av lust och lättja!

Man kan, med mycket bra skäl,
få diska lite eller eventuellt köra tvättmaskinen.
Dock måste skälen redovisas och godkännas.
"Att det behövdes göras"
förkastas helt!!!!

Vi har nog lyckats hittills.....
Ska sätta igång vår tredje eller fjärde film.
Vi har våra datorer i knäna.
Och vad jag förstår så annalkas chips o dip....

Detta verkar, enligt mig,
vara en superb uppladdning för morgondagen,
då Ingrid och jag ska "göra" Örebro.

Jag hoppas att era vilodagar är minst lika vilosamma.

kram
ingla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0