193 rutor

På kylen hänger ett A4-ark
Där finns 193 rutor.

Först åtta rader med tre-veckors-behandlingarna
(cellgift)
Sedan en lååång rad med 25 rutor
(strålningen)

En ruta för varje behandlingsdag.
Där har jag kryssat och kryssat.

I december fick jag fem veckors andningshål.
Det var skönt.
Det enda som störde var
att det inte blev ikryssat på kylen.
Inte heller på helger,
nu under strålningen......

Ärlgt talat så kunde jag inte alltid kryssa
Dagarna snurrade runt så jag var tvungen
att vara mer tydlig än bara sätta kryss.
Men på något sätt fyllde jag en ruta i taget.

Och nu är det bara en ruta kvar!!!!!!!!
Den tänker jag kryssa för ikväll......

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0