Da´n före da´n

Mmmmmm
Idag är det minsann svårt
att inte nynna lite muntert.

Det är nästan så att jag själv
är lite klämkäck
Trots att klämkäckhet
får mig att vilja sparka in framtänder....

Träffar doktorn idag
efter strålningen.
Hon ska väl vinka hejdå.
HEJDÅ!!!!!

Jag flyttas sedan över till
Onkologens Allmänna avdelning.
Känner mig mycket allmän
och kommer säkert att trivas där.

Har jag tur kanske jag kan få doktorn
jag hade första gången jag var i Linköping.
Eller vem vet,
hon kan ju tillhöra någon oallmän avdelning?

Hmm i denna stund får jag sms från Dottern
Hon menar att det verkar vara strul med spårvagnarna,
bara så jag vet.
Själv är hon nu försenad till skolan
på grund av det...

Ja, det får jag ju vänta mig.
Ö-trafiken har ju bara två dagar på sig nu
innan jag tar en mycket välbehövlig paus från dem.
De får väl passa på....

kram
ingla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0