Liten hälsorapport

Min hosta börjar ge sig.
Likt en hund, någon spetsras,
vill den hysteriskt ha sista ordet.
Men den börjar ge sig.
Ha!!

Jag har fortfarande ont i lederna
men faktiskt mest i ben och fötter.
De andra lederna har liksom läkt....
Jippi!!

De där nervskadorna i fötterna,
främst tårna,
bidrar till vrickade fötter
och ibland lite vinglig gång
men det är ok.

Mina blabla-sensorer i fötterna
kan inte skicka rätt information till hjärnan
och då kan det bli lite hur som helst
med balansen.

Å andra sidan,
när får min hjärna rätt information???

Biverkningar av strålningen...
Ja, det finns apselut de som har det värre,
det kan jag meddela.
Förutom färgen så,
ja, det börjar faktiskt göra rejält ont
MEN OM EN VECKA ÄR DET SLUT!!!!!!!

kram
ingla

ps
Vill meddela att det snöar här.
Och om man använder min vanliga taktik
för att se det jag vill:
luta huvudet lite och kisa med ögonen
Då är det nästan en decimeter......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0