Veckan

Lycka kan verkligen vara
att få tillbaka sin dator
alldeles virusfri och frisk.

Nu måsta jag bara glömma
att jag egentligen
är en gammal hund,
för här finns det mer att lära än att bara sitta.

Flera saker är nyare och givetvis bättre
- bara jag listat ut hur de funkar.....

Men det gör jag snart
för nu är jag nästan fastopererad
vid min lilla maskin.

Under en hel vecka har jag i alla fall njutit
av att inte åka till Linköping.
Underbart!!

Och jag har läst!!
Oj oj vad jag har läst!

Med tanke på att jag slukat böcker
sedan treårsåldern
så har det varit ett konstigt år.
Jag har nämligen inte läst.

Jag har antagligen inte haft ork till det.
Hårddisken har liksom varit full.
Eller så har jag helt enkelt inte kunnat fokusera.

Men satan vad jag fokuserat denna vecka...
Många sidor har det blivit.
Minst 3000.
Härligt!!

Hmm
Jag ska faktiskt slita mig från datorn nu
Sätta mig tillrätta i soffan
och slå upp boken nu.

kram
ingla

ps
Nu är alla julsaker nere....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0