2 sidor

Att inte ha ork till bloggskrivande
har helt klart två sidor...

Det är nämligen som så
att jag är lite trött nu.

Så sitter jag inte på tåg
fram och tillbaka till Linköping
Ja, då ligger jag hemma och sover,
eller i alla fall vilar.

Då förstår du ju att det inte finns något att skriva om
Och även om det fanns det,
så orkar jag ju inte....
(Och inte tror jag att du skulle orka läsa heller)

Den andra sidan av detta mynt är mycket trevligare
För skriver jag inte på bloggen,
då trillar det in några synnerligen trevliga mail
med undran över
varför jag inte skriver.

Då kan man ju inte bli annat än pigg och glad.
Och då kan man skriva lite.....

En liten fysisk rapport
efter snart två veckors strålning:
Än har inte några taxotere-biverkningar
packat ihop och gett upp
(men det gör de nog snart)

Så enda förändringen är att
högra bröstet ser ut att ha varit på solsemster.
Och tro mig, det gör ingen annan kroppsdel
- framför allt inte de svarta ringarna under ögonen

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Maria

Förlåt mig men jag kan ju inte annat än le när jag försöker se dig framför mig... du skriver så målande...

2009-01-24 @ 15:46:52
URL: http://www.karang.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0