Människan spår...

..... och Gud rår.
Jag trodde att december skulle bli en månad av
återhämtning och osjukt liv.

Istället har jag gått på tre penicillinkurer
och minns inte när jag senast
hade en så avog inställning till livet.

Jag skyllde det ett tag på sömnbrist
men även fast jag nu fått sova liiiite mer
och därför känner mig liiite piggare
så inser jag att det ligger kanske inte där.

Jag är kanske helt enkelt slut som artist.
Slut i rutan
Trött
Fatigue
Och less.

Helst av allt skulle jag vilja kicka iväg Tom Hanks
från den där ensamma ön han satt på
och själv husera där.
Ensam ensam ensam vill jag vara.

Inte känna mig!!
Känna sig ensam är inte kul och inte samma sak
men jag vill vara ensam.

Allt är jobbigt!
Allt bara kräver och finns och tjatar och är.

Och jag vill inte.
Inte ett dugg.
För allt är jobbigt
och kräver, tjatar och är.

Hmmmm

På fredag ska jag börja med att resa till Linköping
per spårvagn, tåg och buss för att strålas.
En gång om dagen.
I fem veckor!!

Hur tänkte de nu??

Det enda positiva med detta är
att för att komma undan och få vara bara jag
går jag ut och går.
Flera gånger om dagen.

Hmm jag kanske ska gå till Linköping??

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0