QaA

Fått (antagligen med rätta) lite frågor.
Och jag har nog varit otydlig......
Men allt är ju så tydligt inne i mitt huvud,
då är det svårt att minnas att ni inte ser det.

Frågorna jag fått skulle kunna summeras
till ett enkelt:
Vad i h-vete är det som pågår?

Och om jag tar hänsyn till de flesta undringarna
så blir svaret följande:

För 24 år sedan var jag tillsammans med Nenne.
Sen var vi inte det.
Efter 1 + 3 barn, 1 äktenskap, 1 cancer, utbildningar, jobb
och lite annat utvecklande började vi prata igen.
Nu står kartongen med mitt finaste julporslin i en källare i Nora.
Tandborste har jag både i Norrköping
och i Nora.
Jag jobbar och får vård i Norrköping
men jag rehabiliterar i Nora.

Vill du träffa mig under ledig tid
är du mycket välkommen till Nora.
Vill du träffa mig under arbetsveckan
ses vi nog på "kontoret" i Norrköping.
(Jag hyr rum hos Sol och det är inte stort)

Har läst igenom och jag må då säga
att jag banne mig lyckats svara på alla frågor.
Ja, i alla fall de som passar sig i tryck......

Nu ska jag packa upp en kartong...

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: ia

Ja, det där redde du sannerligen ut både snabbt och enkelt :) Jag är helt med!



Nu ska jag kolla väderleken för att se om det tillåts nån MC-tur till Nora i veckan. Vilken dag var det du skulle ha bärhjälp?



/ia

2009-07-20 @ 23:07:19
URL: http://www.karang.net
Postat av: ingla

Jag vill inte ha bärhjälp. Jag vill ha pratkamrat. Kram

2009-07-21 @ 09:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0