Tvättforskning

Inser att jag blivit gammal och/eller bortskämd.
Att bo med hemmet fullt av flyttkartonger är inte längre lika ok.

Förut kunde det snarare kännas spännande
och ett bevis på att jag var "på väg".
Nu vet jag redan att jag är i rörelse
och kartongerna ger bara ett
stökigt och tråkigt intryck.

Men det kan jag strunta i litegrann
för imorgon reser jag ju till Nora.

Idag blir det HP-filmer
med Jonatan och Andreas.
Vi vill liksom värma upp lite
inför bion på torsdag (hoppas jag)

Och sedan undrar jag:
TAR ALDRIG TVÄTT SLUT??????
Smyger det hem någon elaking om nätterna
och liksom bara producerar tvätt??
Eller vad är det som händer??

Jag menar,
man skulle helt klart forska på området.
Och då menar jag faktiskt inte för att minska min arbetsbörda.
Nope.

Men om man kan hitta roten till hur tvätt förökar sig
skulle man ju kunna applicera det på...
ja, på annat vi behöver mer av.

Och tro mig,
jag kan komma på tusen miljoner saker
vi behöver bättre
än mer tvätt!!!!

Och det kan du med!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0