Före detta fruar

Så bra jag har det.
Jajamensan....

Idag gav jag mig in för att shoppa loss
på ÖoB och Ica Maxi.
Ja, i Örebro alltså.
Och nej, jag hittar inte dit.
Eller jo, nu gör jag det minsann.
Och det är ju bra,
men det var inte det jag menade.

Nej jag menade snarare,
att med tanke på alla skräckhistorier som finns
om relationer med exar i
(vilket det givetvis kryllar av)
så har jag det himla bra förspänt.

För med mig, i min virvlande runt i Örebro
efter tidigare nämnda affärer,
så hade jag inte bara två av Nennes döttrar E + C,
jag hade även deras mycket sympatiska mamma Å.

I sanningens namn
så var det faktiskt de yngre som hängde på oss äldre
när vi nu skulle shoppa oss fattiga.

I alla fall;
så bra det känns att ha en egen
(från förr)
bra relation med Nennes ex,
då vi givetvis
kommer att att ha så mycket med varandra att göra.

Så bra jag har det.

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0