Väderomslag

Och plötsligt tittade solen fram!
Ja, egentligen inte, för det snarare oregnar.
Du vet så där när det precis har slutat
det kommer säkert att börja igen,
men det blåser under tiden.....

Men jag trodde inte att Maria skulle kunna komma idag.
Min genväg till bloggen funkade inte.
Jag var lite grinig.
Och jobbet i källaren började tära på min stackars själ.

Då ringer Maria och säger att eftersom det
inte är mc-väder, ja då kommer hon i bil.
Genvägen på bloggen fungerar plötsligt
Lite lunch botade grinigheten.
Och nu har jag nästan lust till att fortsätta i källaren....

Jag startar nog arbetspasset med ett dopp i poolen.
Och nu, ja nu började det regna.
Mysigt......

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: ia

Vilken tur att det är så varmt & skönt i poolen, sådär så man inte vill gå - nånsin! Men upp gick jag (och tydligen du med, för du låg inte kvar när jag kom)och upptäckte att det är väldigt kallt på er altan i Nora :)



Nu är jag hemma, klockan närmar sig 01 på natten, jag sippar på en kopp te och smälter dagens tripp till dig. Kram tills vi ses snart igen!

/ia

2009-07-22 @ 00:49:38
URL: http://www.karang.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0