Äntligen bio!!

Så kom vi då iväg på Änglar och Demoner!
Larsa har läst boken
men med ett dåligt minne kommer man långt....
Själv har jag  ju inte läst den så
ja, jag kunde bli lite överraskad.

Och Stellan,
mmmm Stellan är som vanligt bäst.
Men han var ju inte själv,
inte helt i alla fall.

Ja, summa sumarum var att
jag gillade filmen.
Och under reklamen före läste jag filmtidningen
och insåg att det finns några kommande rullar
som jag ser fram emot.
Känns som om det blir en härlig filmsommar.

För övrigt så hade vi avslut
med fältmentorerna på Campus idag.
Trevlig samvaro och intressanta föreläsningar,
och så en god lunch på det.
Jupp, det är ett härligt avslut.

Nu ska jag avsluta dagen...

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0