Bortskämd

Inser att jag varit mycket bortskämd
(eller pillerskicklig)
ett bra tag nu.

För förutom ett tag i bilen
på väg hem från Lapphelvetet
så har jag fått sova ungefär när jag vill.

Men nu är det lögn i helvete
att få en blund.
Klockan slår nu fyra
och jag är vaken.
Så in i helvete vaken,
kan jag meddela.

Nu har jag väl inga tider att passa i morgon
så det är ju inte så värst synd om mig.

Men jag är så förfärligt trött
och Sol snusar ju så innerligt härligt
(vi campar)
MEN JAG KAN INTE SOVA!!

Det finns inget vettigt på tvn,
och det är väl rätt kanske.
Men min dvd har lagt av
så jag kan ju inte se film heller.

Det enda jag kan göra är
att lyssna på fåglarna som vaknat
- för det gör mig ju så jäkla trött!!
(OBS ironisk)

Ja, jag har i alla fall
stoppat i mig lite nya piller nu.
Och så har jag skrivit till er
medan jag hoppas att de börjar verka.

Packar ihop nu
och håller tummarna.
Skulle vara så sanslöst skönt
med lite sömn...

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0