Hemmavärme

Idag kom dottern hem från läger.
Trevligt att ses igen.
Jag hämtade henne
och samtidigt så handlade jag lite
och sprang förbi jobbet.

Jo, jag slank bara in på jobbet för att hämta två kassar.
Jag fick ju med dem hem
men de vara svåra att hitta.
Någon hade möblerat om allt mitt slit
- och det är ju ok -
men ingen hade nämnt det för mig, synd.

Så handlade jag som sagt.
Jag vet hur gärna Sol vill ha sill och potatis
så jag såg till att det blev det idag.

Testade även mitt nya recept på rabarberpaj.
Snodde det av L8´s syster i Piteå.
Hon bjöd på den när vi var där.

Och även fast jag gjorde helt fel
så blev det mycket gott.
Fatta vilket bra recept!!!!!!!

Blev så inspirerad att jag smet över till Karlsson
och skördade massor med rabarber
Tackar.....

Visst ja, de ligger på diskbänken,
hmmm
vi ses.

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0