"Ledig" dag

Idag har jag min sista lediga dag
innan semestertrippen till Lapphelvetet.
Med ledig dag menar jag
en dag utan tider att passa.
Och eftersom jag ska se två lägenheter i eftermiddag
så är alltså inte denna dag ledig med andra ord.....

Just det,
Sol och jag funderar på att bo mindre och billigare
till hösten.
Vi älskar vårt hus och vår tomt
Och egentligen vet vi inte hur vi ska klara oss utan...
Men
det är mer än kärlek som styr vår värld ;-)

Åter till dagen:
Alltså blev ju inte dagen ledig i alla fall
men det gör ingenting.
Jag ska sätta igång att tvätta
så jag har kläder att ta med mig på trippen.

Jupp
dagen går i tvätta, packa, planera och fixandets tecken:

* anmäla den nya enorma lönen till FK
* tvätta kläder som ska med på semestertrippen
* fixa inför Bellas djuromhändertagande
* se över skafferiets innehåll med tanke på dotter
* fixa ett par timmars Campusjobb
* söka en fond
* ett rejält uttag på Apoteket
* försöka få in jobbkartongerna i boden (puhh)

Ja, det är vad jag minns på rak arm.

Jaha, då ska jag kanske inte skriva om arbetet,
jag kanske ska utföra det ;-)

kram
ingla



Kommentarer
Postat av: Dottern

Världens bästa mamma! Kom ihåg det!



LYMI

2009-06-16 @ 22:20:32
URL: http://solenan.blogg.se/
Postat av: Annika Holmström

Lappland har sina sidor men det finns mycket trevliga människor här ; )

Jag vill gärna träffa dig...

Försöker komma i kontakt med din mobil.

kram annika

2009-06-17 @ 18:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0