Never ending story

Har fått svar på bukröntgen:
Inget farligt men ska söka kirurg för att få bort det.
Och det är ju skönt.

Samtidigt hittade de dock en förändring i levern som
antagligen är ett godartat kärlnystan på 14mm.
Och kärlnystan är inget att vara nervös för.
Men det ska dubbelkollas
så en ultraljudsundersökning med kontrast är beställd.
För de kan inte med den undersökning jag redan gjort
utesluta metastas.

Jag är inte ett dugg orolig
och vill därför inte att någon annan ska vara det,
men jag blir trött!!!
Jag är så trött på allt jäkla sjukhus/doktors/passa tider-tjafs.

Mmm känns lite som Never ending story......

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: ia

Vad ska jag säga? OK, ororar mig inte - men tycker det är himla onödigt att just du ska sysselsätta hela vårdapparaten. Vi är rätt många i Sverige, så om vi tar en stund var med farbror läkare så borde ju du ha gjort ditt med råge nu. Kram

2009-06-13 @ 11:00:33
URL: http://www.karang.net
Postat av: BJ

Jag håller med! Jag trodde det var jag som var sjukvårdens värsta utgift – och därmed A. Borgs personliga hatobjekt...).



Så storstilat av dig att ta över den rollen! Du är en god och fiiin människa ;-)

2009-06-13 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0