Och på den fjärde dagen...

... gjorde vi om möjligt ännu mindre.

Eftersom vi var bjudna till L8s syster Mona på fika klockan två
fick vi riktigt bråttom med frukosten.
Igår hade vi nämligen en mycket trevlig midsommardagsfest
som gjorde att vi kom i säng mycket sent.

Vi fikade gudomlig rabarberpaj hos Mona
(jag fick receptet)
och tog sedan en promenad i midsommarsöndagstängda Piteå.
Där blev det till slut lite kinamat,
mycket god sådan.

Ja, sedan var vi tvungna att ta igen oss
och nu ska jag plocka ihop mig lite
innan läggdags.
Imorgon bär det ju av till Umeå

Jag tror att jag varvat ned ordentligt
även om jag fick ett minibryt då jag läste ett jobbrelaterat mail.
Men det tänker jag inte på nu
(så mycket i alla fall)

Jag tar det symboliska beslutet varje morgon
att inte sätta på mig klockan.
Nästa söndag är vår deadline,
hur vi spenderar tiden dit vet vi inte.
Inget är bestämt.

Jag har det bra!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0