Sanne Salomonsen

Världens sexigaste kvinna är tillbaka!
En skitbra artist
- den enda danska personen jag orkar lyssna på och ens förstår.

Efter sin stroke
är hon nu tillbaka.
Så det dånar.

Hon har varit
förlamad i halva kroppen,
vänstra sidan.
När hon kunde ge fingret med vänster hand
ja, då visste hon att hon var tillbaka.
I know the feeling....

Och så sa hon en annan sak,
en sak som var så ljuvligt att höra.

På frågan om hur hon förändrats
efter denna sjukdom svarade hon:
- Nja, jag vet inte om jag förändrats alls faktiskt!!
Jag är väl lite mer tacksam för allt kanske...

Tack!
Tack!!!!!!

Så underbart att höra någon säga det.
Det är nämligen så jag själv känner.

Alla talar ju nämligen om hur mycket mitt liv har förändrats
Och det får de ju verkligen gå runt och tro,
men jag tycker ju inte det.

Mina tankar, åsikter och drömmar har inte förändrats
Konturerna har blivit skarpare
Jag har blivit modigare och lugnare.

Men med risk för att förhäva mig,
så tyckte jag att jag kunde vara modig och lugn förut oxå.

Nä, konturerna har blivit skarpare helt enkelt

Nästa gång jag är på stan
ska jag leta efter hennes nya cd,
jag tror att jag kommer att gilla den......

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0