Sedan Onsdag

Jo, visst var "att göra"- listan lång idag
Och allt har inte blivit gjort
Men det var i alla fall en bättre dag än igår.

En av anledningarna är att jag mindes
att jag behöver sova middag om jag är trött.
Så då gjorde jag det.
Och därför blev jag trevligare.

Nu ska jag försöka avrunda dagen.
Det händer mycket i morgon.
Och det är ju dumt om jag står och sover mitt i alltihop.

Missförstå mig nu inte
men hur trevligt det än kommer att vara
att mina underbara vänner och min familj
uppvaktar dottern
Så kommer jag verkligen att njuta av en långhelg
med kärt sällskap!!!


Att jag måste trycka in
någon timme jobb på fredagen 
kommer inte att störa.....
Jag kommer att vända hem,
fortare än kvickt!!!
Tro mig,
Ingela Illern Helmersson.....

kram
ingla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0