Semesterdag 3

Vaknade i Piteå idag.
Och dag är det väldigt tidigt i Piteå runt midsommar.
Typ klockan 01.30 är det dagsljus
som tar sin in genom vilka persienner som helst.

Men om man blundar riktigt hårt
kan man somna om till slut.
(Littegranna)

Idag blir en semesterdag med
gammal vänskap
ny bio
och Pite havsbad.
Så ska det bli god middag
har jag förstått.

Jag mår oförskämt bra,
jag stoppar i mig piller vid minsta smärta
för här ska fasiken njutas.

Och jag njuter:
- Livet är så sanslöst gôtt!!!!!

Jag hoppas du har en härlig midsommarhelg
och att du gör precis det som gör dig lycklig.

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: ia

Jag hoppas du får sova några timmar emellanåt så du orkar njuta av den friska luften och alla knotten :) Önskar dig underbara dagar. När reser du hem igen?

Kram

2009-06-21 @ 20:16:48
URL: http://www.karang.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0