Skrutt-tisdag

Ja, för jag tycker inte att jag kan skriva skit-tisdag som rubrik.
Men det är just vad det varit.
Och den största anledningen är ju trötthet.

Som jag sa till BJ:
-Jag blir trött både av att titta bakåt och framåt.

Och vi vet ju alla vem som får betala det högsta priset då jag är sliten
- dottern så klart!!

Hon har gjort vad hon har kunnat idag för att förbereda det hon kan
inför student-tjofräset på torsdag.
Ja, jag har väl försökt jag med.......

Men ikväll kom jag i alla fall ihåg mina piller själv,
så jag har tagit dem i vettig tid.
Kanske jag då slipper sitta uppe i natt.
(tog full dos av allt för att vara på säkra sidan)
Bra!

Jag har lyckats med Ulla Kuratorläxan i två dagar
Bra!

Jag har inte slagit ihjäl någon
Bra!

Ja, jag slutar nog där
De mindre bra sakerna kan vi ta en annan dag....
Så tycker i alla fall jag.

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0